Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Death Knight - Lagg

Postat av AimstaR* den 29 November 2008, 02:14
7 kommentarer · 182 träffar
Hej alla Fragbitare.

Nu sitter jag här och spelar lite WoW i nattens tysta stund.

Valde att skapa en Death Knight efter att man levlat upp sin main, och då blev det en Night Elf Death Knight med blood-specc.

När man trainat och fått lite fler roliga saker så börjar allt lagga sönder. Har kollat runt lite på google och andra forum och de flesta säger att det beror på Death and Decoy, eller vad den heter, men jag använder den knappt.

Lagget börjar efter ca 10-30 minuters spelande och det är så snart motståndet använder spells och sådant som det laggar till.

Har ändrat alla inställningar till lägsta upplösningen, uppdaterat drivrutiner, städat datorn, rensat registret, scannat, ja, allt tänkbart.

Kan även meddela att jag får lagg när mina "Blood worms" kommer fram.

Har en hyffsat bra dator som borde klara detta.

AMD Athlon x64 6000+

4GB Corsair

GeForce 8800 GTS

Windows Vista x64

Någon som kanske har ett tips på vad som kan hjälpa?

Tack på förhand! :D

*** EDIT ***

Har nu läst runt lite på World of Warcrafts egna forum och där står det även om problemet. Det är tydligen det här med "runes" som skapar problemet.

Fast det mest imponerande är att jag inte laggar eller FPS-droppar under instancer eller på battle grounds. Då kan jag ha alla 6 runes på CD utan att jag drabbas det minsta.

Och det har inget med upplösningen att göra, kör på maxade inställningar.

Så jag undrar ännu en gång om någon kan ge ett tips på vad man kan göra om någon hittat en liten väg runt detta problemet. Om Blizzard inte fixar detta under denna uppdateringen.

Specc?

23 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..