1
Skapa DK på annan server än din 55+?
Postat av staffan_96 den 20 November 2008, 15:09
21 kommentarer · 42 träffar
Japp, ännu en tråd om dessa förfärliga Deathknights som spelas av hela universum.
Anledningen till varför jag vill skapa en Deathknight är just för att slippa betala migrationskostnaden då jag har ett konto som just nu är fryst och de karaktärer jag har är inte på den servern jag önskar spela på.
Därför undrar jag precis som jag nämnde i rubriken -
Går det att skapa en Deathknight på en annan server än din/dina lvl 70 (55+) karaktärer?
exempel =
jag har en lvl 70 på Stormscale
jag vill börja spela på Lightning's blade
Går det att spela en Deathknight på Lightning's blade utan att behöva migrera min 70 karaktär eller eventuellt migrera den deathknight jag skapat på Stormscale i detta fall?
Ber om ursäkt om jag är oförståelig.
Tack på förhand
Anledningen till varför jag vill skapa en Deathknight är just för att slippa betala migrationskostnaden då jag har ett konto som just nu är fryst och de karaktärer jag har är inte på den servern jag önskar spela på.
Därför undrar jag precis som jag nämnde i rubriken -
Går det att skapa en Deathknight på en annan server än din/dina lvl 70 (55+) karaktärer?
exempel =
jag har en lvl 70 på Stormscale
jag vill börja spela på Lightning's blade
Går det att spela en Deathknight på Lightning's blade utan att behöva migrera min 70 karaktär eller eventuellt migrera den deathknight jag skapat på Stormscale i detta fall?
Ber om ursäkt om jag är oförståelig.
Tack på förhand