×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur funkar det?

Postat av Celph den 17 November 2008, 02:00
2 kommentarer · 229 träffar
Hej,

För några månader sedan bytte jag till mig ett account, blev lite krångel och sådant så vi bytte tillbaka men han ägde mig. Så nu till saken, jag skickade ett mail från en ny email och fick detta mail;

Greetings,

Thank you for your e-mail. Unfortunately we have received a copy of valid ID for this account from multiple sources.

In order for us to unlock the account, please provide us with the following details:

1. What e-mail addresses you have contacted us from recently. (last few months)
2. Which e-mail address you wish to have registered on the account.

Please note that we require you to send this confirmation from all email addresses listed in point 1.

In the future please be aware that contacting us from multiple email addresses can cause confusion over account ownership and further delay any assistance with your issue.

As soon as we have this information we will be able to progress the resolution of this matter for you.

Det jag fattar är att jag ska skicka ett mail till Blizzard från min gammla mail och nya som jag brukar använda. Men det jag undrar är ska jag skicka ett vanligt mail till själva support från båda mailen och det jag menar med vanligt mail är att det kommer direkt från hotmail med alla uppgifter.
Eller ska jag göra ett mail från support sidan och sedan lägga till en text angående båda mailen t.ex. This is my other mail you requested.

Hoppas ni förstår, är sjukt trött så hoppas det är läsbart.
Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..