hej som fan!
tänkte på en sak.. Kan man göra en death knight sedan sälja allt gear man får börja med sen skickar man pengarna till en annan char och sedan tar bort gubben och gör en ny och gör samma sak igen.
Går det?
fan va cool jag är som kom på detta :D:D:D:D
Ont: inte hemma, då kan hon gråta och pussa dig.. Och så kommer du falla dit igen, det hände mig
Skrivet med min iPhone
Ta med henne på restaurang/cafe och förklara hur du känner. Bjud henne på någonting såklart
Skylt 1: [Namn],
Skylt 2: Jag
Skylt 3: vill
Skylt 4: göra
Skylt 5: slut.
Skrivet med min iPhone
Om ni kommer på något mer så skriv gärna :)!
#18 Will do! Det blir tyvärr på lördag då hon kommer hem då
Skrivet med min Android-mobil
Blivit väldigt mycket då vi bott ihop i hennes lägenhet & då vi träffades
Varje dag så blev det för mycket... :s
Hon har varit borta i 3veckor nu och inte varit såhär glad på väldigt väldigt länge!
gör det inte typ nära en bro för tänk om hon är jättekär och blir skitolycklig då kanske hon hoppar ner när du gör det och det är ju inte så bra.
Skrivet med min iPhone
Träffas och gör slut hemma hos någon av er?
Tack för garvet<3
Är du cool osv irl?
smsa, ring, träffa henne, facebook, twitter, instagram, ligg me hennes mamma, syrra, farmor, mormor, kompis, bästakompis, en random
finns miljoner vägar att ta smallson.
Tror inte det är smidigt att göra det i stan, personen i fråga kommer ju eventuellt bli väldigt ledsen och vill nog inte sitta och storböla eller liknande i stan.
Hemma eller nära personens hem tror jag mest på.
#0 gör det hemma hos henne bara. gör det gärna så tidigt som möjligt på dagen så att ni har tid att snacka efter så hon kan få säga det hon vill säga och ställa de frågor hon vill. om det blir allt för långdraget kan du säga att du måste gå också, värre om ni är hos dig så du måste be henne att gå. inte lika lätt. så ja, gör det hemma hos henne bara och gör det ordentligt; rakt och ärligt.
Skrivet med min iPhone