Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blizzards genom tiderna största misstag!

Postat av Lerduvan den 13 November 2008, 19:06
46 kommentarer · 44 träffar
Jag ska fatta mig kort. Här har man nyligen inhandlat Wrath of the Lich King. Sätter mig och installerar skiten, tankar 2 patcher och är efter en hel del väntan äntligen redo att spela.

Jag försöker connecta till min main server och tro på fan att det är 90 minuters jävla kö!

Jaha, tänker jag. Jag vill ju åtminstone se Northrend, så jag loggar in på min 70 rogue på en annan server. *byter realm*

-OJ! Det var visst 40 minuters kö här också! HÄÄÄÄRLIGT!

Så åter till topic: Blizzards största misstag någonsin är, enligt mig att sätta en jävla maxgräns på servrar. Klarar de inte av ett visst antal karaktärer på en realm så får de väl för guds skull skapa fler realmar! Har gubbar på 8 olika realms - Mellan 20-90 minuters kö på varenda en utav dem.

För diskussion: Är det bra eller dåligt med en maxgräns karaktärer per realm?

EDIT: Alla som kommenterar att det är mitt eget fel, då jag spelar på realms med "full" population - Servrarna har blivit fulla allt eftersom. När jag började var de alla low eller medium.

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..