Köpte du WOTLK I borås/game K-land?
Måste säga, det stod ca 150pers utanför Games Butiken i Borås Knalleland innan spelet släpptes. Jag var där med En kompis som skulle köpa det men orkade inte gå hem igen så tog våran bil osv osv.. Vi blev insläppta bakvägen, eftersom min kompis känner butikschefen, så när klockan slog 00:00 Så gick väktaren och öppnade Portana och 150GNOMES sprang in och skrik och tjöt som 14åringar i målbrottet (Dom flesta var väl runt den åldern kanske)
Fy satan dock vad SURA och ROLIGA miner folk hade när dom såg att det redan stod 6personer i kön (vi som blivit insläppta) Satan på Gatan var roliga miner.
Kommer med Bild sen (butikschefen tog ett par bilder om ni inte såg det när ni sprang in) när jag fått tag på honom!
150GNOMES ftW!!
Så var du i Borås knalleland inatt 00:00 och surade över att du var "först" in men ändå hade ca 3personer framför dig i kassan? (2kassor öppna)
Har du köpt WOTLK överhuvudettaget?
Om inte, varför?
Köper inte mitt ennu men de ska bli snart :)
har inte köpt det än.. men kommer väl idag eller imorgon.
lol säger jag bara
"Tre år av sitt liv har ägnat åt att utforska och erövra de tidigare världarna i World of warcraft, berättar han.
– World of warcraft är inte ett spel, det är en hel värld. Det är inte ovanligt att jag spelar 8-10 timmar om dagen, jag sitter ofta långt in på nätterna.
Då finns det inte mycket tid över till verkligheten?
– Det gör inget, WOW är en verklighet i sig. Jag har lärt känna människor över hela världen genom WOW.
Jag förmodar att du skall direkt hem och installera?
– Jag har datorn i väskan, Jag installerar spelet i bilen på väg hem."
#5 Jag var ju in först så jag vart en Tauren!
När, hade faktiskt inte råd (har inte råd) att köpa skiten en och jag har bara en Drood på level 48atm så känns rätt meningslöst. =)
– Jag har datorn i väskan, Jag installerar spelet i bilen på väg hem.
:P
Nej var inte där eftersom jag bor i en annan stad. Men har inte tänkt köpa WoTLK ändå. När TBC kom ut fick jag nog, så inget mer wow:ande för min del.
Spelar inte WoW längre annars hade jag varit där.
– World of warcraft är inte ett spel, det är en hel värld. Det är inte ovanligt att jag spelar 8-10 timmar om dagen, jag sitter ofta långt in på nätterna.
Då finns det inte mycket tid över till verkligheten?
– Det gör inget, WOW är en verklighet i sig. Jag har lärt känna människor över hela världen genom WOW.
Jag förmodar att du skall direkt hem och installera?
– Jag har datorn i väskan, Jag installerar spelet i bilen på väg hem.
Spelar du några andra spel förutom WOW?
– Ja, Guitar Hero."
HAHAHAHAHA är det du så borde du skämmas.
tog till 02.00 innan kön var slut här i Väsby... =D