Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Men ge er :P trådens syfte är för att folk ska läsa direkt i listan av trådar att realmsen är nere till 12.00 och ska därför minska antalet whine trådar om nämnt ämne.
#12 Kommentarer så som 'Du är inte rolig" eller "snälla, klara dig, geeka youtube".
Som jag tolkar det uppfattar ni det som om jag är ännu någon som undrar varför man inte kan logga in på WoW. Försöker bara reducera antalet ":'<?" trådar på FB
först skriver du "bilen går bra?". sen blir du arg när folk faktiskt diskuterar det. Och när man frågar varför du då skrivit det så säger du för att skapa en diskussion. JA MEN VAFAN DET ÄR JU DET VI DISKUTERAR...
#19 Ja, exakt därför så blev tråden som den blev. Nej, vi tror inte att du är ytterliggare ett "offer" som inte vet att det är maintaince, men vi håller oss till din fråga och diskuterar utefter detta :)
#21 Varför antar folk att jag försöker vara rolig då? Eller att jag ska dra och geeka Youtube och att jag kommer överleva weekly maintance? En del förstår inte syftet av tråden och jag försökte bara förklara
Dra en wank eller nåt tills det att WoW är uppe igen, har du klarat dig hittills klarar du denna veckan också
#23 Jag klagar på dom som tror att detta är ännu en whine tråd.
Jahapp, där fick man för att man försökte reducera antalet onödiga trådar. Verkar som att det fungerar bättre att bara whina tills det att WoW fungerar igen. Värt ett försök iaf, lycka till med bilarna, graps
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
btw har ingen bil ;(
Den jäveln är inne på service...
Ska byta ett framhjulslager á 4500 kr och kamrem á 5000 kr.
Har precis fixat handbromsvajern efter lite för mycket sladdar samt bytt olja på den. >.<
/ruinerad
jodå, tog en trip med corollan till statoil inatt (:
xd
Själv har jag just börjat med kökortet. Hoppas bara att inte samma sak händer mig, som #5.
Som jag tolkar det uppfattar ni det som om jag är ännu någon som undrar varför man inte kan logga in på WoW. Försöker bara reducera antalet ":'<?" trådar på FB
"Bilen går bra?"
edit; skriv inte så dära då?
Bara nya generationen wownewbs som sluppit att servrarna är nere varje vecka :)
först skriver du "bilen går bra?". sen blir du arg när folk faktiskt diskuterar det. Och när man frågar varför du då skrivit det så säger du för att skapa en diskussion. JA MEN VAFAN DET ÄR JU DET VI DISKUTERAR...
haha ja? så klagar du bara för dom skriver om sina bilar?!
Dra en wank eller nåt tills det att WoW är uppe igen, har du klarat dig hittills klarar du denna veckan också
#23 Jag klagar på dom som tror att detta är ännu en whine tråd.
Du kanske har rätt, kanske ska vi öka antalet onödiga trådar istället?