1
ang wotlk!
Postat av FlyeeR^ den 29 Oktober 2008, 02:53
34 kommentarer · 176 träffar
Hur har ni förberett er inför wotlk?
Vad ska ni satsa på i wotlk? Pve / pvp / kinesfarma
Ska ni göra en DK o lvla den?
allt det undrar jag o sen undrar jag med ifall DK:s verkligen kmr bli så OP som alla tror. sj tror jag soklart att DKs kmr va ganska OP i början men sedan nerfas o wlocks blir blizzards "nallebjörnar" igen haha :D
sj har jag förberett mig genom o göra dailys varje dag. har ca 2k g. vetatt det inte e så mkt.
o jag kmr satsa på pvp :)
och jag kmr nog inte göra en dk. fortsätter på wlocken :)
o sen en sak till angående archievementpoints (STavning?) haloween sheeten dendär med 20 olika maskar.
många säger att dem kmr ta bort den. e det sannt, isåfall när o finns det ngn källa på det?
bjuder på alla stavfel // Flyeer
Vad ska ni satsa på i wotlk? Pve / pvp / kinesfarma
Ska ni göra en DK o lvla den?
allt det undrar jag o sen undrar jag med ifall DK:s verkligen kmr bli så OP som alla tror. sj tror jag soklart att DKs kmr va ganska OP i början men sedan nerfas o wlocks blir blizzards "nallebjörnar" igen haha :D
sj har jag förberett mig genom o göra dailys varje dag. har ca 2k g. vetatt det inte e så mkt.
o jag kmr satsa på pvp :)
och jag kmr nog inte göra en dk. fortsätter på wlocken :)
o sen en sak till angående archievementpoints (STavning?) haloween sheeten dendär med 20 olika maskar.
många säger att dem kmr ta bort den. e det sannt, isåfall när o finns det ngn källa på det?
bjuder på alla stavfel // Flyeer