1
WoW Patch Problem
Postat av Jesperf den 27 Oktober 2008, 14:50
4 kommentarer · 66 träffar
Hejsan fragbite!
Jag har i alla tider spela counterstrike, inte haft en tanke om WOW.
Men sen kom jag på igår att jag skulle testa på private server då jag inte vill betala massor med pengar! Så jag har installerat WOW & BurningCrusade.
Gick in på en privateserver sida och där står det att man behöver versionen 2.4.3! Jag har för stunden 2.x.
Så jag följde deras "KOM IGÅNG" guide och laddade ner en patch på 923 MB, US versionen av 2.4 vilket jag ska ha, men problemet nu när patchen är färdigladdad är att jag inte får igång den?
Jag dubbelklickar på patch filen och då öppnas bara kommandotolken och stängs ner efter 0.5 sekunder.
När jag högerklickar och tar "kör som" så kommer det upp följande;
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/wowwowowow.JPG
Så till min fråga;
Hur ska jag lösa detta? Vet någon en fungerande länk?
Ska jag patcha via WOW? Hur gör man det isf?
Ursäkta mig för min noobighet, har somsagt aldrig spelat World Of Warcraft innan!
Hoppas någon kan hjälpa mig!
Hälsningar
iBOT
Jag har i alla tider spela counterstrike, inte haft en tanke om WOW.
Men sen kom jag på igår att jag skulle testa på private server då jag inte vill betala massor med pengar! Så jag har installerat WOW & BurningCrusade.
Gick in på en privateserver sida och där står det att man behöver versionen 2.4.3! Jag har för stunden 2.x.
Så jag följde deras "KOM IGÅNG" guide och laddade ner en patch på 923 MB, US versionen av 2.4 vilket jag ska ha, men problemet nu när patchen är färdigladdad är att jag inte får igång den?
Jag dubbelklickar på patch filen och då öppnas bara kommandotolken och stängs ner efter 0.5 sekunder.
När jag högerklickar och tar "kör som" så kommer det upp följande;
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/wowwowowow.JPG
Så till min fråga;
Hur ska jag lösa detta? Vet någon en fungerande länk?
Ska jag patcha via WOW? Hur gör man det isf?
Ursäkta mig för min noobighet, har somsagt aldrig spelat World Of Warcraft innan!
Hoppas någon kan hjälpa mig!
Hälsningar
iBOT