Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blizzard = idioter.

Postat av decent! den 7 Oktober 2008, 16:26
111 kommentarer · 157 träffar
Så, nu sitter man här 1421kr fattigare, för att blizzards payment system suger kuk. Skulle byta kreditkort från mitt egna till min moders, och försökte logga in på wow-europe.com. Men det ville sig inte och gick istället in på worldofwarcraft.com, som förövrigt ser exakt likadan ut. Visste då inte att det var för US servrarna, och misstänkte det inte heller eftersom att jag kunde logga in på mitt europeiska account där. Väl inne på hemsidan skriver jag in morsans kreditkort och allt, men det står att kreditkorts numret är inkorrekt. Försöker och försöker, men det vill sig inte, så skiter i det och går o lägger mig.

Nästa dag kollar min morsa sitt bankkonto, och ser att det är 10 utgifter, alla på 141kr som är betalade. Blizzard har alltså dragit pengar varje jävla gång jag har försökt att skriva om kreditkorts numret. Loggar in på accountet, och inte fan har jag fått nån playtime. Testar logga in på wow-europe.com och idag ska det funka, och där e mitt account tydligen fryst.

Mailar och ringer blizzard, har fått svar på mitt mail, som verkligen inte innehöll något svar på det jag frågade i mailet, och idioten jag snackade me i telefonen fattade ingenting.

Någon som har varit med om samma sak och har någon lösning // En mycket sur gamer -.-
Föregående tråd
Nästa tråd

111 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 111 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..