Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

RAF-kompis (delad kostnad)

Postat av lighthouse den 25 September 2008, 20:24
12 kommentarer · 233 träffar
Hallååååå huset!

Är intresserad av att levla genom RAF, söker nu någon som vill göra det med mig. Det här är min "masterplan":

Vi tillsammans köper WoW + TBC (= 298:-), överföringar osv tar vi över telefon t.ex. Det ingår 40 dagar i det, så inget GC behövs. Det nya accountet skrivs i Ditt namn (anledning kommer senare), och levlandet börjar. Jag har tillgång till en 70 mage för ev. boosts om vi blir för trötta för att questa :p När charen på det nya accet är 60 migrerar vi den till Ditt main konto, det är därför det nya kontot ska stå i ditt namn.

Hoppas min plan är något sådär lätt att förstå, tycker själv att det är en ganska bra plan med win/win.

Jag är 18 år gammal, du bör vara jämnårig (+- 2 år) och ha gott av humor! Vill inte vara dödsseriös med levlandet utan ha roligt på vägen. Ventrilo är en självklarhet :)

Tider: Jag har raid Söndag, Tisdag och Torsdag kväll, så levlandet sker utöver de kvällarna. Fredag/Lördag kväll bör vara någorlunda öppen för ev. utekvällar med polarna eller annat.

Och sist, vi spelar på Frostmane och vi spelar Alliance.

Låter det intressant, dra gärna iväg ett PM! Ha det gött! :)

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..