Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ta tillbaka MITT wow account?

Postat av fAKE! den 29 Augusti 2008, 16:59
18 kommentarer · 99 träffar
Hejsan.

Jag har spelat wow ett bra tag men genomgått en rad stora förändringar på sistone i livet. Slutade spela för cirka 7 månader sen.
Jag har flyttat börja jobba och en massa saker. Dock har vardagen börjat komma igång ordentligt i mitt nya levende och jag har tråkigt om dagarna efter jobbtider då jag inte känner så jätte många.

Så tänker börja spela igen. Skulle logga in och får bara meddelande om att jag har fel lösenord. konstigt. har det på allt.

sen upptäcker jag att min Email adress jag registrera inte funkar.
d.v.s. recover password.
Så med andra ord någon har garanterat stulit min älskade Paladin.

Accountet är Orginal mitt, d.v.s. I mitt namn, jag som har spelat på den enbart och jag har secret Question och det är min adress som är angiven.

I flytten har jag troligtvis tappat min CD key i allt hå och undrar nu hur jag får tillbaka mitt Account?

skulle vara tacksam för svar.

ps. Jag är 20 år och Accountet är MITT. jag tror dom har använt en keylogger. har formaterat datorn och så för det andra.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..