Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få tillbaka acc

Postat av NCST den 20 Augusti 2008, 22:42
6 kommentarer · 176 träffar
Tjosan!

Har nu ett problem som lyder följande:
Om vi nu skulle säga att jag har sålt ett account till en jag känner ganska väl för en redig billig penning. Och nu så vet jag att han inte spelar mera på det accet, så jag tänkte ta tillbaka det eftersom det ligger en char som jag redigt gärna skulle vilja spela på :)
Men ofc så finns det ett par problem. Det är så att jag kan sq men e-mailen är ju bytt :/ Och jag kan heller inte skicka in något ID eftersom jag bara skriv något namn när jag skapade accet, dock så tror jag till 98% att jag har orginalskivorna (inkl. cd-key) kvar.

Så antingen om man kan få tillbaka accet genom cd-keyn eller om någon har ett sett o knäcka hans hotmail pw :)

Kan ju säga att han och jag har tappat kontakten och vet inte längre vart han bor / hans nummer. Men jag är säker på att han inte spelar längre.
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..