Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

patetiskt?

Postat av mcthai den 20 Augusti 2008, 14:26
64 kommentarer · 183 träffar
Hey, vet att jag inte pratar för alla när jag säger att blizzard släpper expansionen för snabbt...

Jag menar en "normal" player har inte tid att fixa full brutal samt vapen med mera. I min åsikt tycker jag dom borde vänta ett tag så man hinner fixa arena gear.

Har 3 brutals på min hunter och kan redan nu säga att jag inte hinner fixa så många fler brutal delar eftersom expansionen kommer i oktober om 6 veckor.

Vilket gör att man blir helt och hållet omotiverad att fixa gear då delarna kommer vara värdelösa i wotlk.

Vi säger att en normal spelare får ungefär 300~ poäng i veckan och wotlk kommer om 6 veckor det innebär alltså att dom spelarna hinner fixa en brutal del till om dom har 0pts i dag dvs.

300*6=1800

Nå vad tycker ni?, var det fel av blizz att släppa S4 så sent eller så nära inpå wotlk?

Tyck till du med!

EDIT:

Wrath of the Lich King to be Released in 2008

Shacknews reported that according to Mike Morhaime (Blizzard Entertainment's CEO), Wrath of the Lich King will be released between October and December 2008.

"We have said that it will be coming out this year," Blizzard CEO Mike Morhaime revealed in a conference call today. "I can tell you it's not coming in the July to September quarter."

As for the Wrath of the Lich King beta, Morhaime noted that "testing is going very well." During the call, Morhaime also mentioned that 40% of the World of Warcraft subscribers that left for Age of Conan have since returned.

källa : http://www.shacknews.com /
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..