Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

warlock macro

Postat av sugardaddy den 19 Augusti 2008, 10:51
5 kommentarer · 32 träffar
Tjena, asså mina macro till min lock funkar inte som dem ska jag har kopierat dem exakt som jag såg från en film, och dem funka för han. Är inte hemma just nu är på sjukhuset så kan tyvärr inte länka dem men det skulle uppskattas sjukt mycket om ngn kunde skriva macrot / vet hur det ska se ut. Dem ska göra det här:

Macro 1: När jag har min succubus uppe och normal clickar så ska min succubus seduca mitt target, och jag shift klickar macrot så ska den seduca mitt focus target.

Och om jag har min felhunter ute, och normal klickar ska den silenca mitt target, om jag shift clickar ska den silenca mitt focus target, och om jag ctrl klickar ska den ta bort debuffs från mig.

Macro 2: När jag klickar macrot ska mitt pet kuta fram och döda shamanens totems och sedan börja attackera shamanen själv. :)

Så om någon snäll själ skulle kunna skriva / länka dessa skulle det uppskattas enormt mycket,

ha de bra!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..