Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

3v3 arena team / discpriest

Postat av roba den 13 Augusti 2008, 03:12
41 kommentarer · 72 träffar
Hejsan.

Nu ikväll så joinade jag ett 3v3 arena team vilket inkluderar en BM hunter, en Hybrid Druid & sen en Disc priest ( jag dårå )

Vi började med att lira skirmish vilket gick bra dem två första matcherna, jag ( priesten ) tog drain mana på healern / castern.

Men sen när vi gick in i en Rated match så mötte vi en Warrior, en Pala & en Shaman.

Och vi blev helt smekta, alltså ägda lol? Dem nukade mig hela tiden, varenda match vi körde. Jag överlevde inte ens 5 sekunder. Alla andra dog snabbt därefter. Jag vet inte vad vi gör för fel, eller ifall jag gör något fel. Vi slutade spela nyss eftersom alla dem andra skulle sova och vi hade 11 - 0 i matcher.

Min char : http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Magtheridon&n= Fedoora

Dem som vet eller har en aning om vad vi gör för fel kan ju säga det, skulle vara väldigt tacksam.

// acecat.

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..