Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bannad för inget

Postat av anky den 4 Augusti 2008, 00:21
10 kommentarer · 89 träffar
Tjena Fragbite hoppas allt är bra på kvälls kantet!

I lördags när jag kom hem från landet och försökte logga in på world of warcraft stod det att jag skrivit fel password eller account name. Testade ett antal gånger med det gick inte, tillslut gick jag in på sidan för att göra "Retrive Password" men det fungerade inte heller hände samma sak där, Fel secret question. Undrar så klart vad som hänt och går in på min mail för att kolla. Och till min stora förvåning har jag fått ett brev från blizzard där det står bland annat:

Type of Violation: Involvement in online trading activities

Investigation Concluded: 29/07/2008

Consequences for Account: Account Cancellation

Bannad för evigt!? Medans jag varit bortrest?

Jag har häller inte köpt eller sålt varken någe guld eller account

Är det någon som varit med om samma sak eller liknande?

(Jag har skickat ett mail till Blizzard och frågar vad som står på men inte fått någon svar än. Jag kan inte ringa för dom har stängt Lördag och Söndag)

Bjuder på stavfel, Ha en trevlig kväll!

EDIT: prövade att göra retrive password igen och nu fungerade det, testade det nya password och nu står det " This World of Warcraft account has been closed and is no longer avalible for use "
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..