Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AddOn, finns ett sådant?

Postat av NCST den 2 Augusti 2008, 19:04
13 kommentarer · 18 träffar
Tjena!

Jag är en shaman healer som spelar på ganska hög nivå (SSC/TK/MH). Det jag har besvärat mig länge på nu är att t.ex. på vashj så har jag som assignment ibland att springa runt cirkeln och heala de som pickar upp striders/de som tankar nagas. . . Men då om jag ser att en sjunker ner på lågt HP så måste jag ju heala den fort som fan, men problemet är att jag inte alltid vet exakt vart de befinner sig. Så jag får targeta de och springa runt tills jag ser att jag är i range till heala och då kan det vara försent.

Så det jag skulle behöva är ett addon som t.ex. gör pricken på minimappen (pricken = den som visar vart raid members befinner sig, alltså den blåa bollen) blir kanske gul eller något när man har just den personen som target. Finns något liknande addon?
Behöver ju självklart inte vara just så som jag beskriver, men så man kanske kan se på minimappen eller någon annan ruta som visar vart sitt target befinner sig?

TACK !
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..