tja sitter här på lan och ful som man är bråkar vi sönder men denna sak. något fult men endå vi slåss pga vilken stad som är bäst Ironforge eller Stormwind själv tycker jag ironforge oftas minst noobs där... vad tycker ni ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
IF för det är inte massa störande hus i vägen och man behöver inte trycka M 24/7 för att se vart vägen går så att man inte ramlar ner i vattnet.
IF har även skönare utsikt över vägen.
IF helt klart. Det går SNABBARE att gå till alla olika ställen, proff trainers, class trainers och liknande. Mera utrymme och INGA förbannade p12or och noobs som springer runt och beggar boost och guld. Det är även mindre gold-spammers i IF vitt jag vet.
SW är så sjukt stort område med så lite plats. Det är i princip bara noobs där , TEX , horde raidade SW nyss (Frostmane EU) och fick ner kungen till 2 % , NÄRA eller EJ ? :O . Jo ... Hade dom dragit till IF hade dom inte ens kommit fram dit. SW är så SJUKT mycket sämre än IF.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Föresten, så e ------------------------------ ----------------------------&g t;
tråden ganska bra
IF har även skönare utsikt över vägen.
Fattigt att man måste åka till SW för o hämta sina free epix :(
IF e för dom som tycker dom e coola för dom lärde sig staden på 60 tiden -.-
70 = p16+ = Eliter = IF
IF helt klart. Det går SNABBARE att gå till alla olika ställen, proff trainers, class trainers och liknande. Mera utrymme och INGA förbannade p12or och noobs som springer runt och beggar boost och guld. Det är även mindre gold-spammers i IF vitt jag vet.
SW är så sjukt stort område med så lite plats. Det är i princip bara noobs där , TEX , horde raidade SW nyss (Frostmane EU) och fick ner kungen till 2 % , NÄRA eller EJ ? :O . Jo ... Hade dom dragit till IF hade dom inte ens kommit fram dit. SW är så SJUKT mycket sämre än IF.
Ot: IF !
( Bjuder på stavfel o TRÖTTHET ) :)
/thread
Ogrimmar
Nej men IF, närmare mellan bank och AH.
Horde har bara OG, där är alla. Vi har 2 :(
OnT: Jag är Horde, så jag idlar i Orgrimmar. Men IF är bäst imo, skönare än Org.
Dom borde ha champions hall grejs i IF tbh!
Hatar alla spams av PMs som kommer om boost när man är i SW =)