Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg i WoW? :|

Postat av BloValeN^ den 20 Juli 2008, 20:25
16 kommentarer · 32 träffar
Tja alla FbarE, Har levt med detta problem ett tag nu men börjar tröttna som fasen. Det är så att jag väldigt ofta laggar i WoW. oftast i de stora städerna som Orgimmar, Undercity & Shattrath men också på övriga ställen. Men i de stora städerna har jag runt 0.1 - 5 fps och laggar & fryslaggar hela tiden :/ På andra ställen har jag 20-50 och laggar till lite i bland. Sen också när man tabbar ner och ska tabba upp igen så blir det Arga lagget 1-5 fps i 2,3 min innan det blir "vanligt" ( 20-50 ) igen. Det gör mig lite irriterad efftersom jag har en skaplig dator som SKA klara WoW, Det jag har som kanske kan påvärka är:

Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core processor 4200+ ( vet inte om det blev rätt men det är så det står på ( Systen i Kontrollpanelen, tror den är hyffsat bra iaf )

RAM 1 GiG DDR2

Grafikkort: NVIDIA GeForce 7600 GT

Skärm: hp9500 ( CRT 85hz )

vet inte om ngt annat är nödvändigt för att man ska ha "laggfritt" menmen. Om någon har ngt tips på ngt som är gamalt/dåligt som kanske behöver förbättras så kom gärna med det. Eller om det är någon instälning som ska ändrar i Windows eller WoW. I WoW har jag allt på low och Vertical Synk iklickat. 85hz inställt precis som i Windows :)!!! jaja hoppas någon har ngn aning om vad man kan göra & komma med tips om vad jag ska göra.

EDIT: kanske ska säga vilket internet jag har också ( tack #1 ) har BBB 24 mbit/s =)
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..