Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Draenei Pala? (Retri)

Postat av Bagaren den 18 Juli 2008, 05:29
32 kommentarer · 235 träffar
Jag skapade för rätt länge sedan en paladin (draenei female) som kom att bli ca lvl 30 där hon satt fast rätt länge.. sen nu på senare dar har jag fått tillbaks suget att testa en paladin men orkade inte skapa någon ny utan fortsatte glatt på den jag hade.. runt 50 kom jag underfund med att holy är inget jag vill köra så jag bestämde mig för att vara retri på 70 - Arena är det som gäller, tänker inte pve'a..

DRAENEI!? VARFÖR!? :'( Jag ångrar så att jag inte gjorde en human då de är så mycket bättre i 2v2 (kanske tillome ett måste) och det är asnice i 3v3 (det jag syftar på är perception ofc)

Jag är nu level 62 med min äckliga rymd-get som har sämst racials i spelet.. Ska jag ta bort o göra en human female eller ska jag klara mig utan perception? : / det är frågan.. har även funderat på att bara köpa en human paladin, men det finns ju fan inga females o jag pallar inte en male tbh :(

Är det någon som har en human female pala till övers som kanske vill byta me ngn av mina andra chars eller kanske för en liten peng ge mig den så hade det varit asnice (någon som vet ifall man kan föra över en köpt/bytt char till sitt eget original konto med sina gamla chars på?)

Ni hittar säkert stavfel och dyl, men klockan är mycket och detta blev bara något jag slängde ihop i ett desperat rop på hjälp så ni får ursäkta eventuella fel :p

Nu blev det helt plötsligt en massa frågor men jag är tacksam för de svar, argument och åsikter jag får :)
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..