Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

World of Warcraft ska jag lr inte?

Postat av Problemarn den 4 Juli 2008, 15:34
12 kommentarer · 78 träffar
Tjena allihopa

Spelade wow förut, fick upp min första character en gnome rogue till 60 (pre tbc) och hade skitkul :). Drog Stratholme och massa olika instancer. Sen blev det addictive när jag började raida, zullgurub och molten core började jag med, med min nya guild. Det var så jävla kul, känslan att få en epic var priceless.
Fick bättre och bättre gear och vips så är vi Blackwing lair :) Vi han cleara blackwing lair och jag fick riktigt bra gear, dock började jag tröttna på rogue klassen så jag på sido lvlade upp en paladin.
Tbc kom och jag köpte det direkt, var mycket spänd på talents och lv 70. Det sög totalt tyckte jag, tröttnat vid 68 på min rogue och slutade helt.
Efter några månader så började jag igen men då på min paladin han är just nu lv 56 och tyckte det var skitkul :). Men wops så är game time cardet slut. Glömde bort att köpa nytt eftersom skola och sånt. Sen hade jag väl inge lust längre.

Så nu kommer frågan!

Visst är det inte samma känsla längre? Jag borde satsa på warhammer eller åtminstonde vänta tills det kommer och kolla hur det ser ut. Eller? Är det skönkänsla i wow fortfarande? Eller är det bara pvp? Visst jag har ingenting emot pvp men pve då? Är kul att cleara olika end game instances med sin guild fortfarande?

Så ska jag gå till wow? eller och vänta på warhammer? Eller inte spela wow alls?

Jag vill ju ha något spel jag kan spela ibland :) Man kan ju ha ett liv även fast man spelar wow eler dylikt.

Förlåt för "stav fel" ;) eller osammanhängande meningar.

Är wow fortfarande kul?

91 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..