1
Bästa PVE/PVP srvrn för hardcore spel
Postat av Låst konto 176523 den 4 Juli 2008, 13:32
53 kommentarer · 222 träffar
Hej, jag och några kompisar tänkte dra upp wow igen, antingen att lvla upp nån ny char eller spela på våra 70:s med ganska dålig gear på Dentarg EU.
Vi hade tänkt och spela ganska seriöst nu när det är sommar och vi hade tänkt att satsa ganska mkt på både PVE & PVP.
Det vi då vill veta är vilka servers har bra "reputation" bland spelare, vilken bg är bäst, vilken server har flest MH/BT/SWP raiding guilder.
Och typ lite mindre saker som vilken server som har bra Ah priser osv.
Vi har tänkt lite på veknilash,Dentarg,Stormscale(v enne vrf :P)
Vi tänkte kanske också dra upp ett seriöst gille, och undrar om det finns folk här på FB som vill levla upp med oss, eller vara med och starta upp en hardcore guild!
Dra ett PM om du är intresserad, annars får man väl tacka på förhand för de svar jag söker!
/ferato
Vi hade tänkt och spela ganska seriöst nu när det är sommar och vi hade tänkt att satsa ganska mkt på både PVE & PVP.
Det vi då vill veta är vilka servers har bra "reputation" bland spelare, vilken bg är bäst, vilken server har flest MH/BT/SWP raiding guilder.
Och typ lite mindre saker som vilken server som har bra Ah priser osv.
Vi har tänkt lite på veknilash,Dentarg,Stormscale(v enne vrf :P)
Vi tänkte kanske också dra upp ett seriöst gille, och undrar om det finns folk här på FB som vill levla upp med oss, eller vara med och starta upp en hardcore guild!
Dra ett PM om du är intresserad, annars får man väl tacka på förhand för de svar jag söker!
/ferato
Vilken Server
112 personer har röstat