Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad fan ska man göra?

Postat av Erfala den 30 Juni 2008, 19:17
13 kommentarer · 142 träffar
Tjenare kära fragbite. Jag vänder mig till er ifråga om råd och hjälp. Nu är det såhär att jag sitter på en shaman med hyfsat gear,(full s3/4, t6 med bara trinket och mace kvar sen är man "klar" för sunwell, har även bra enhancement-gear). Det är såhär att jag satt på en server med och raidade med 2 ingamepolare och massa randoms. Vi migrerade dit när våran gamla guild var på väg att disbanda. Vi lyckades ta ner felmyst och i brist på kul folk att lira med och en dum GM + att vi knappt försökte på twins så kände jag att det inte var nått för mig.

Eftersom alla mina RLpolare låg kvar på servern vi kom ifrån migrerade jag dit i tron om att vi skulle PVPa och chilla tills WotLK kommer och vi ska gå med i en hardcore PVE guild.

Nu är det så att mina RLpolare har valt att gå PVE redan nu med en nystartad guild på servern. Jag har fått erbjudande att gå med där som enhancement men då är ju frågan hur mycket jag vill det. Det är massor med gamla "PVPare" som har gått dit och jag förväntar mig massor med whine om repairbills och liknande. Samt att jag orkar inte sitta och whipa mig igenom SSC / TK igen när man redan gjort det en gång istället för att ta en ledande roll och försöka hjälpa guilden framåt med sin erfarenhet.

Vad har jag då för val? Jag kan antingen lägga ner wow och gå ut i solen och leka som många antagligen kommer att föreslå. Jag tackar dock nej till det. Det innebär att jag ska behöva gå och skaffa nya polare totalt eftersom att alla jag känner sitter och nöter WoW. Ni må tycka jag inte har så mycket vänner och det är sant. Jag bor bara här där jag är på loven, annars bor jag vid skolan och där har jag fler vänner. Mitt andra in-game val då, jag kan stanna i guilden jag är nu (en guild vi startade för in-game polare och RL polare) och bara spela med lite annat löst folk, t.ex. 2 galna engelsmän som jag lirar 3v3 med. Dock är dem inte alltför aktiva då den ena av dem jobbar ganska sent. Men det är roligt att spela med dom när dom väl är inne. Men det känns inte som nått jag kan göra hela tiden.

Hjälp mig fragbite, hur ska jag göra med mitt wowande?

P.S jag bjuder på alla fel ni kan hitta :) Puss

EDIT: Som jag sa, jag har inga polare som inte spelar wow. Ska jag gå ut och göra bättre saker ensam? skojj. "GÅ OCH SKAFFA DIG POLARE DÅ FFS", ja, men vänta. Springer ner till kiosken och kollar ifall det står nån där...

Det är sommar, jag har inget annat att göra. Jag har lagt ner mycket tid på wow. Vet inte hur mycket mer tid jag vill lägga ner. Antingen spelar jag wow, eller så tittar jag på tv. Så, gör om, gör rätt.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..