Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Scammad, tack för guldet

Postat av aztyx den 27 Juni 2008, 18:51
27 kommentarer · 113 träffar
Hej fragbiteee:) bjuder på stavfel eftersom jag skrev ihop detta på 2 min :)

hade annons på min warrior eftersom jag ville byta mot drood, iaf så addade en snubbe mig och frågade om han fick testa några bgs, jag tänkte jag har ju sq och om han tar bort nått så kan jag skriva till gm bara.

så han fick iaf testa men jag kunde inte testa hans (inge gametime) killen verkade iaf jävligt skum eftersom han var 22 och inte hade mobil, lol.

aja gav han pw och jag loggade in på mitt andra acc. tänkte inte mer på det förrutom att han loggade ut på msn efter ca 10 min.
jaja jag lät han spela och efter ca 2 dagar skrev jag till han in-game då ignorade han mig. jag sket i det och efter ca 2dagar till så tog jag tbx det, loggade in och såg att jag var i grupp till mech, satt på en flying mount ( hade inte haft det innan pga av att det var min alt char). efter ca 2 min blev jag whisprad av han som scammat mig där han skrev "vafan tog du inte tillbax gubben tidigare? aja varsågod till flying och 600 guild på posten." haha då hade idioten köpt guld och köpt flying mount, sicket retard men aja, att bli scammad är inte alltid dåligt=]

/aztyx
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..