om ens konto har blivit suspended och man vill ha tillbaks det men inte har tillgång till pass/id. går det iallafall?
jag erkänner att jag bytt skiten, men är kompis med han som jag bytt det med och han har inget pass eller id.
jag har alla andra uppgifter förutom just det, tror ni att man kan ringa och säga det eller blire total diss då?
kanske till och med någong som gjort exakt såhär och lyckats? :)
alla har ju faktiskt inte ID/pass när man är under 18, då man varken behöver ID eller kanske har åkt utomlands. men det har väl inte blizzard tänkt på.
#4 som jag sa, ifall du är inte är lifetime suspended så är det väll bara och vänta tills bannen har gått ut.
men det kan ha blivit så att blizzard har bannat dig för tex account trading eller account sharing, och då måste du maila in cd-key och Id för att visa att du är den riktiga ägaren som öppnade accountet från början.
utan cdkey/ID kan du inte visa att du är den riktiga ägaren vilket gör att accountet kommer fortsätta vara suspended.
btw vad blev du bannad för?
#2 skrev inte att han var bannad, utan att jag kände han som hade accountet innan mig, smartass.