1
Druid & Retradin, 2v2
Postat av Hilarious den 15 Juni 2008, 21:50
14 kommentarer · 117 träffar
Helloj alla wow'are.
För ungefär 2 månader sedan slutade min warriorpolare att spela, sedan dess har jag inte spelat någon arena överhuvudtaget.
Nu är det så att jag har en annan kamrat som är sugen på att lira lite 2v2, han är dock Retri Paladin.
Så nu undrar jag vad som är bäst att specca som druid?
Restokin eller 12/11/38 builden?
Jag har erfarenhet av 12/11/38-builden men är totalt ny på en s.k Restokin-build.
Vad föreslår ni?
** Vi båda har erfarenhet från 2k-ratingen, dock spelade vi tillsammans med min paladin och hans warrior då.
Och nej, han är inte sugen på att lira på warriorn då han redan har maxat gear.
Kan även tillägga att vi vet om att det kommer bli en svår setup, men vi siktar på att ha kul och att åtminstonde komma över 1850-rating. :)
** Kan avsluta med att jag letat på arenajunkies.com utan resultat.
För ungefär 2 månader sedan slutade min warriorpolare att spela, sedan dess har jag inte spelat någon arena överhuvudtaget.
Nu är det så att jag har en annan kamrat som är sugen på att lira lite 2v2, han är dock Retri Paladin.
Så nu undrar jag vad som är bäst att specca som druid?
Restokin eller 12/11/38 builden?
Jag har erfarenhet av 12/11/38-builden men är totalt ny på en s.k Restokin-build.
Vad föreslår ni?
** Vi båda har erfarenhet från 2k-ratingen, dock spelade vi tillsammans med min paladin och hans warrior då.
Och nej, han är inte sugen på att lira på warriorn då han redan har maxat gear.
Kan även tillägga att vi vet om att det kommer bli en svår setup, men vi siktar på att ha kul och att åtminstonde komma över 1850-rating. :)
** Kan avsluta med att jag letat på arenajunkies.com utan resultat.
Restokin eller 12/11/38?
21 personer har röstat