Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja lira WoW

Postat av KEAX den 11 Juni 2008, 13:37
26 kommentarer · 32 träffar
Tjena!
Jag har hört om detta wow spelet länge nu och hittade denna sida med en massa experter inom området verkar det som. Jag har en del polare som lirar wow och har funderat nu ett bra tag om man skulle börja lira. Är det någon som har lite tipps om vad jag ska göra för att börja lira. Typ gear att satsa på när man startar. Jag har inte tänkt att köpa någon karaktär utan lira upp en själv för det verka så dyrt att köpa en gubbe. Är det någon som har tipps på vilken gubbe man ska välja. Alliance ska det vara, och den måste bli bra när jag är färdig. Har sett polare som typ blir dödade på en gång men det vill inte jag bli. Hoppas jag inte frågar för mycket men jag vet ju inget om spelet så det vore snällt om ni kunde hjälpa mig.

Hur lång tid tar det att spela en från level 1 till 70. Hinner jag på 1 vecka eller vad brukar man räkna med.

MVH
KE AX
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..