Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej eller wow ?

Postat av Zapparn den 8 Juni 2008, 21:03
350 kommentarer · 323 träffar
Tjo fragbite, nu är de så här att jag vet inte vad jag ska välja... Har en s3 rogue som är skit snygg och jätte bra i arena. Har nyss träffat en skit snygg tjej , hon är blondin om ni undrar , skit snygg :D Nu undrar jag vad jag ska välja, satsa på min rogue som är så bra eller min snygga tjej ?

Hon tillåter mig inte spela wow, har ett svårt val framför mig så jag vill att fragbite ska vara seriösa,snälla.

Edit 1:Tror nog jag väljer roguen, ska hem till henne idag och prata om de.

Ni får gärna komma med något tips om hur jag ska förklara allt för henne, att jag vill spela på min rogue istället pga att vårat förhållande inte kommer att hålla så länge,tack.

Edit 2 : Varför tänker inte alla tjejer som #145 då skulle livet vara mycke lättare :D

Edit 3 : Jag åkte hem till min tjej och slog tasken(kuken) i bordet och sa att jag inte vill sluta med att spela wow, eftesom de är min hobby.

Vart en jävla diskussion om de , men till sist kom vi fram till att vi skulle sluta träffas, är rätt nöjd över att jag vågade berätta de här för henne, vad jag tycker och känner .

Tycker ni att jag gjorde rätt eller borde jag ha slutat med wow ?

Edit 4 : Jag tog ett tips och frågade om hon ville ha sex ändå fast vi inte skulle träffas mer , hon vill de konstigt nog , men vet inte när de blir : ) får hoppas att de blir snart :D

Edit 5: När jag kom hem till henne och trodde att vi skulle ha lite mysigt och så , sen gå in på dem riktiga grejerna lite senare på kvällen ;) tror ni fattar vad jag menar, så sa hon att hon inte ville göra något iaf :s blev helt paff och besviken på henne eftesom hon sa att hon ville, ca 2-3 dagar innan jag åkte till henne...

Nu sitter jag här hemma och är lite små tjurig, men man kan kanske förstå henne :S

Vad tycker ni ? Tycker ni hon var taskig när hon troligtvis bara drev med mig ? Jag tycker det iaf.

Btw, ni som tror jag spelar 24/7 har fel, spelar bara när jag inte har något annat att göra.

Har ni någonsin varit i samma position ?

Tjej eller wow ?

1257 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

350 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 350 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..