Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Druid/Hunter taccs :)

Postat av tempest! den 22 Maj 2008, 15:48
20 kommentarer · 175 träffar
Tjo, tänke om någon duktig druid/hunter kan lägga upp lite taccs mot warlock/druid och frostmage/rogue. Spelar med min hunter kompis på 1750-1800 rating men vi vinner ALDRIG mot dom teamen.

Rogue/mage börjar på huntern då går jag ut och lägger upp alla hots på hunter och Cyclone på roguen. Då byter dom target på mig, jag lägger upp hots och in i bear. Tar bort AP på roguen, magen drar nova jag måste byta form, då kommer kidney shot jag och är död, ibland även fö

re det.

Warlock/druid måste ju vara den setupen som är mest no-skill ever, dom rushar upp med alla dots (som dom såklart har bindat till en knapp :P) jag går ut och lägger upp hots, och cyclone på deras druid om han e framme, jag får smaka 50 st dots på 3 sec samtidigt som hunterns pet får smaka lika många, så nu har alltså warlocken dottat alla och det gör riktigt ont.

Jag går OOM efter 2 min eftersom att jag måste heala mig,hunter och hunterns pet.

Sen vinner dom. GG

Så gief lite taccs plixx
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..