Varför folk blev bannade.
såg att många undrade varför.
folk har använt bot, vilket gör att deras karaktär kan fortsätta spela och avancera i spelet även när spelaren inte är vid datorn.
detta är alltså emot reglerna, och många har nu fått permban.
MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
det är inte bara skyldiga. min polare som är 100% legit full vengeful blev bannad för att han fanns i MIN WTF-mapp.
så checka med era polare ifall ni blivit bannade.
ingen bashing tack, jag ville bara göra de klart för dom som inte förstod.
Lite mer utvecklat vad det handlar om. :)
EDIT:
http://youtube.com/watch?v=61V Xg-SOITQ
Kan ha varit pga. många andra anledningar.
nej, han är legit.
men menade antagligen guld.
#14 undrar jag också, men förut när jag fick en tempbann på 3h så fick jag ett mail om det, så hoppas att man får det om man får en sån här bann också
borde inte få dock ;o
Taget direkt från den förenklade versionen som du måste acceptera när du installerat spelet eller en ny patch.
"
TERMINATION OF SERVICE WITHOUT PRIOR NOTICE FOR SERIOUS VIOLATIONS OF THE TERMS OF USE
............... Agreement would include the following:
...............
7. Buying or selling for "real" money or exchange. gold, weapons, armor, or any other virtual item that may be used in World of Warcraft platform:
"
jag drev med dig, du skrev "guild" istället för guld........... läs igenom allt igen så ser du
Han kan aldrig ha blivit bannad för att hans acc namn fanns i din wtf map.... Tänk dig om en idiot provar boten på ett it cafe , blir alla som suttit på den datorn bannade ? Skulle inte tro det...
DÅ FÅR HAN FÖRFAN SKYLLA SIG SJÄLV, SLUTA GRÅTA JÄVLA CRYBABiES QQQQ.
Man FÅR INTE dela account MED NÅGON så då får han SKYLLE SIG SJÄLV om han har lånat ut accountet och någon annan än han själv har BOTTAT PÅ DET!
Lär er spela istället.
#21 jag sa inte det var så för ALLA. men alla i min WTF mapp har blivit bannade, och jag vet att bara 2 av 8 i den bottat.