Som nästan alla vet så är det AV week, ska samla ihop lite feral gear så jag undrar hur mycket tror/vet NI att man kan fixa på 10 timmar (alltså honor ._.)?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#12 dom javligt dalig gear och dom kan absolut inte pvpa dom vet inte hur av funkar, alliance cappar iceblood gy och horde cappar sh gy, skitbra!... not
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Runt 15 000 skulle jag tippa på. Kanske lite mer, beroende på wins/losses.
nub
gar inte spela av pa min battlegroup for horde och alliance e dumma i huvet ^^
javla normal och rp nissar allihop
Dåligt om det hade vart dubbelhonor i en hel vecka.
jag har fått ihop 8200 honor på 5 timmar än så länge