1
Lär dig pvpa !
Postat av wownoerden den 26 April 2008, 01:06
44 kommentarer · 60 träffar
Efter en ganska lång paus från Wow och mitt pvpande så är jag här tbx med guiderna till perfekt Pvp min förra guid klaga folk på att jag tog fel specc och inte sa vad fienden kunna göra.
så nu har jag skrivit ner allt fienden kan göra ! och kommer göra.
jag kmr lära folk att lira rogue eftersom jag är grym med rogues.
Speccen är OFC MUTILATE bara nubs spelar shs inge ezymode pvp här eller mutilate kräver skills inte shs. tro mej jag vet.
speccen: http://www.wowhead.com/?talent =f0xfoEMsizVoG0xdbZV
om du möter mages så börjar du med sap. han kmr vänta BAM Garrot MUTI HAN NU DIRR han kmr dra frostnova BAM cloke of i win BAM kidney skott han drar fram pet NOVA BAM SPRINT fram på han blind döda pet han drar trinket CoC, nova kör han då du BAM Vanish ! spring unda från hans AoE BAM sap bandage han drar iceblock han kör nova du tar en smäll från ice lance sen tar han fram ny pet Nova han laddar en frostbolt du deadly trowhar han ! sen pang på gauge + Cd + mutilate = GG mage
är han fire är han med 99% chans PoM pyro bara CoS när han klickar på Arcane power + trinket och pyro du kan inte missat sen Gg dom har oftast Pve gear med massa + spelldmg ezy.
Om du mot all förmodan möter en vurtne mage så är du körd
han kmr köra steamtonk bugg med 99,9% chans:
nu hoppas jag att denna tråd hjälper alla rogues
sen vill jag ha kritik på den första guiden nåt jag glömmer nåt mer jag ska ta med ?
nästa gång är det mot palladins så tja
så nu har jag skrivit ner allt fienden kan göra ! och kommer göra.
jag kmr lära folk att lira rogue eftersom jag är grym med rogues.
Speccen är OFC MUTILATE bara nubs spelar shs inge ezymode pvp här eller mutilate kräver skills inte shs. tro mej jag vet.
speccen: http://www.wowhead.com/?talent =f0xfoEMsizVoG0xdbZV
om du möter mages så börjar du med sap. han kmr vänta BAM Garrot MUTI HAN NU DIRR han kmr dra frostnova BAM cloke of i win BAM kidney skott han drar fram pet NOVA BAM SPRINT fram på han blind döda pet han drar trinket CoC, nova kör han då du BAM Vanish ! spring unda från hans AoE BAM sap bandage han drar iceblock han kör nova du tar en smäll från ice lance sen tar han fram ny pet Nova han laddar en frostbolt du deadly trowhar han ! sen pang på gauge + Cd + mutilate = GG mage
är han fire är han med 99% chans PoM pyro bara CoS när han klickar på Arcane power + trinket och pyro du kan inte missat sen Gg dom har oftast Pve gear med massa + spelldmg ezy.
Om du mot all förmodan möter en vurtne mage så är du körd
han kmr köra steamtonk bugg med 99,9% chans:
nu hoppas jag att denna tråd hjälper alla rogues
sen vill jag ha kritik på den första guiden nåt jag glömmer nåt mer jag ska ta med ?
nästa gång är det mot palladins så tja
bra ?
374 personer har röstat