hejsan!
Nu har jag och några kompisar bestämmt oss för att rolla nya chars och jag ska då vara priest.
Och nu så vill jag ha lita smarta tips av er hur man ska specca, på vilken level man stoppar i pointsen i de olika rutornaxP och lite andra braåhaiga knep som man ska kunna när man är priest så jag pwnar mina vänner. Värt att nämna är att det nog inte kommer bli så himla mycket instancer eftersom de är 2x snabbare på att levla än mig så den ska vara shadow tror jag.
Ett bra nick vore uppskattat också, givetvis till en skäggig dwarf priest;)
Skönast.
det ser för mycket ut som en healing UI enligt mig.
ZejDan vad är du är för någon klass och specc?
finns en del grunder till de hela om du är pvp och pve.
Som dps och pve.
Du kan ha bartender ute och göra lite som du vill med din UI för pve ska vara laggfritt pvp för den delen också. Dina klasser är bland top dps också så att det kan vara stor betydlese att du är i liv. Skit samma, gör bars och binda dom, sedan gör dom osynliga.
Ha inte så mycket ute det är onödigt om du inte är healer. #3 det ser ut som en healing UI. attaker du inte behöver i pve och massa sånt är skit bara. Finns en del attaker i PvE som är immune som är onödigt att ha ute också. Sen kan du ju göra som 2 olika modes, "pvp mode" och "pve mode" för dina bars. asså att det kommer fram andra bars och så när du klickar på pvp mode och så tas bars bort och så kanske andra kommer fram när du har pve mode.