Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan verkligen inte bestämma mig...

Postat av Warthez den 9 April 2008, 15:45
25 kommentarer · 46 träffar
Hej, vi är några irls som ska boosta upp en varsin alt, en av oss irls är galen på att boosta och kör upp till 60 på runt 1d.

Vi är pvpers allihopa men bara jag och en av dem ska lira arena ihop med en riktigt vas healer vi har. Jag kan inte bestämma mig om jag ska välja retri paladin eller Enhancement shaman? jag är sugen på att spela shaman för jag inte har provat det så mycket, men retri paladin har jag haft förut och det föll mig i smaken väldigt väl. men en irl har aldrig provat det och funderar på att köra det själv. så jag vet inte :S

om jag ska spela shaman som verkar rätt spännande blir vi antagligen shaman/paladin/priest eller druid som healer. Men jag vet inte om jag kommer klara av att spela draenei :S dem är ju fruktansvärda :S

Men ni som testat båda 2 (shaman/paladin) vilken skulle ni rekomendera starkast ?

Paladin/ Shaman

69 personer har röstat
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..