Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ShS Rogue+BM Hunter?

Postat av vertias den 6 April 2008, 04:17
12 kommentarer · 41 träffar
Tja. Jag och polarn tänkte börja lira arena. Jag har ett team som bara ligger och skräpar på 1600 rating. Hur tror ni att en ShS Rogue med 343 resilience och en Bm/MM hunter med 280 resilience klarar sig på den ratingen? Om vi kör instant nuke, jag menar vi har först Cheapshot, kindeyshot, intimidation , då borde ju ena snubben vara död om det är healern / castern vi nukar. Borde ju funka en bra bit. Både jag och min polare är erfarna PvPare så det borde inte vara något problem. Jag tänkte mest om combon suger eller inte.

Har ni några tips eller något som kan hjälpa mig och min fellow på vägen? Skulle vara uppskattat. Samt vad ni tycker om combon, skit/bra?

Vi kan väll diskutera om Arenan.. Balanserad eller obalanserad? Motivera gärna varför du tycker så som du gör.

Tack på förhewd!

ÄÄÄÄÄÄÄDIIIIIIIIIII!!T::::::: :

Fick med mig en holy paladin 1700 healing 383 resilience och vi har lirat oss från 1400 rating till 1730 rating på nån timme. Riktigt roligt har arena blivit nu. Vi körde förövrigt 11 matcher i 2v2. Vi hade 1 vinst 10 förluster, slutade med 16 vinster och 10 förluster.. Ganska bra jobbat endå.. Det går frammåt :-) Tack för alla tips etcetcetc.!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..