Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2v2 arena problem..

Postat av vertias den 2 April 2008, 01:18
26 kommentarer · 176 träffar
Tja. Jag sitter och lirar arena med en polare, han har full Vengeful boomkin druid, jag har full S1 holy paladin. Problemet är inte min healing, den duger.. Men jag blir Fearad/ccad hela tiden när vi möter Warlock+Mage combon.. Vad fan ska man göra med dem?! Vi lirar på 1780 rating just nu och vi möter dom hela tiden och det går bara åt helvete för oss!

Kan någon säga någon sjysst taktik? Druiden CCar alltid i början med cyclone, sedan dpsar han tills Cyclone släpper och då blir jag fearad och han går ner till 50% och jag spamhealar han till fullt HP igen innan jag blir fearad igen, och då har han ungefär 30% och då får jag heala mig själv hela tiden pga. alla dots jag har på mig..

Druiden börjar bli lite sne på mig nu då han säger att det är mitt fel. Jag menar, sköter han inte cyclone, vad kan man då göra? Tips plx?

tack för mig heheheheu

Boomkin druid i arena?

73 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..