Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vad ska jag göra? :E:E:E

Postat av cLueh den 30 Mars 2008, 21:39
10 kommentarer · 214 träffar
Hejsan!

Hade varit utomlands på lovet och när jag kom hem idag var jag VÄLDIGT sugen på wow! När jag startar datorn så får jag fram en bild där det står att windows inte kunde startas, men att jag kunde göra en systemåterställning. jag hade 2.4 patchen innan jag åkte och datorn funkade prima, men visst, jag gjorde en systemåterställning. Till min fruktan så var patchen borta, D.v.s 2.3.3 var kvar. när jag startar wow så laddas patchen. sen var den första klar. men på den andra så slutar den ladda efter 2%... såhär står det:

The patch "enGB-hdfiles\\\\\\&# 92;\\\\\\\\Data 2;\\\\\\\\\\ 2;\\enGB\\\\\\\\ ;\\\\\\\\terminati on.html" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x8c0112bf, actual 0xe3e47da8.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

:E

Jag testade aldda ner patchen till datorn och sen installera den genom http://www.wowwiki.com . funkade inte heller, samma meddelande.

jag tänkte jaja, får väll installera om skiten då. men då kom ytterligare ett problem. Jag köpte nya delar till min dator efter min födelsedag. bl.a Nytt chassi. jag hade inte satt in min cd läsare i chassit än, och nu när jag tänkte sätt in den så var den trasig :/ Såhär gick DET till. föräldrar separerade. ny dator hos mamma så skulle jag ta dit cd-skivorna till wow. men eftersom att den inte var ikopplad så kunde jag inte tryka på knappen ^^ så jag (smart som jag är) bröt upp skiten och tog cd:n.

Fragbite, VAD SKA JAG GÖRA? är ända sättet att köpa en ny cd läsare tror ni? "/

Jag har gjort wow Rapair oxå..

MvH

cLue

smart med cd-läsarn?

24 personer har röstat

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..