Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

log bugg

Postat av Ponny! den 21 Mars 2008, 00:21
12 kommentarer · 31 träffar
Hejsan, behöver lite hjälp här nu om ni vill vara så snälla.
nu var det så att jag körde en instans förut och då bröt helvetet lös, inte riktigt men iaf, när jag skulle kasta lighning bolts så ställde sig gubben i den bögiga ställningen som han brukar göra när han ska kasta en spell, men baren kommer inte upp, ingenting händer, jag har inte laggat för jag kan chatta med dom i party. jag bestämmer mig för att starta om wow. När jag valt gubbe och loading screenen står på 100% skickas jag ut igen och det står något i stil med "en character med det här namnet existerar redan på servern". okej tänkte jag, det drygar väl lite, men efter ett par försök händer fortfarande inget, sen testar jag för femtioelfte gången och då bryter datorn ihop (party). Jag sliter loss några könshår och sparkar igång datorn på nytt, när jag sedan ska testa logga in på wow så fastnar jag vid "authenticating" (stavning osäker, men ni fattar nog FRAGBITE). och nu sitter jag här med snaran i handen och orkar snart inte mer, någon som vet vadfan som är fel?

tack på förhand, lilla gullet
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..