Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flare gun

Postat av FLURRY. den 20 Mars 2008, 00:43
19 kommentarer · 340 träffar
Hejsan!

Jag är mitt uppe i att skaffa poison till min rogue. Som ni alla vet så är det genom questen Deep Cover som man gör detta ( http://thottbot.com/?qu=2458 ) För att få poison skall man avfyra två charges med sin flargun och sedan saluta Silixiz.

Det är bara det att jag har upptäckt att jag inte har några charges kvar, vilket resulterar i att jag inte kan avfyra några skott, vilket i sin tur gör så att jag inte kan få poison.
Jag har redan lämnat in questen Deep Cover så det går inte att göra om den. Det gick inte att köpa nya charges hos rogue trainer så jag tog beslutet att kasta flare gun.

Det jag undrar nu är HUR man får tillbaka flare gun med 10 charges? Eftersom att det inte går att börja om questen vet jag inte hur jag skall gå till väga. Det går heller inte att köpa via ac eftersom flare gun är bunden till dig. En del säger att man skall kunna gå tillbaka till rogue trainer och be om att få ett nytt flare gun men det fungerar inte, jag har testat.

Snälla hjälp mig, vet absolut inte hur jag skall gå till väga.

Är du inte intresserad utav att hjälpa mig behöver du inte kommentera.

Mvh Anton.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..