Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni är alla hatade! bigtime!

Postat av wosch den 17 Mars 2008, 20:10
233 kommentarer · 106 träffar
Jag stör mig på alla jävlar som spelar wow! förrut i oldtimes var det roligt. men nu så fort jag loggar in på mina chars (1 60 fortfarande och en jag orkat levla till 70). jag blir arg över att se hur fula ni alla är! alla springer runt med samma gears o ni tror ni e så jävla bra. kan ni fatta att det är inga skills som går i wow. det handlar om den jäveln som crittar högst och den som har mest resilence. förrut så kunde en blå gearad ta lätt folk som hade full epic. nu vafan e detta? min första dag som 70 fick jag epix dirr?! det e fan inga epix! det e fan gröna gears!. så sluta tro ni e så jävla bra för att ni e warrior tex: som sitter med full vengeful o går in i av med 5 healers bakom er o tar folk som har blått gear som farmar för att nå samma mål som alla andra...SEASION 1!. herre jesus säger jag bara. och alla jävla p12or som tror dom e hur grymma somhelst när allt handlar om att trycka på lite tagenter. STÄNG NER SKITEN FÖR FAN! (obs! jag var rank 12 o nästan 13 sen kom bc. så försvara er inte med att jag suger. för återigen! DET E INGA SKILLS I SKITEN!
Föregående tråd
Nästa tråd

233 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 233 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..