1
Aboslut bästa group setupen för ER klass
Postat av Zoler den 11 Mars 2008, 15:07
49 kommentarer · 82 träffar
ok, först och främst så ska jag bara säga att detta handlar om PvE, alltså raid! Jag skiter i pvp.
Jag skulle vilja ha lite info om klasser, skriv hur din drömgrupp ser ut, och skriv även vilken klass du själv är!
Såhär ser jag helst min grupp (är firemage):
Shadowpriest
Restoshaman
Boomkin druid
Elemental Shaman
+ jag, Firemage
Förresten, vilken är den absolut bästa klassen i raid? Alltså overall, vad tycker du?
En polare säger att paladins är bäst eftersom att de ger bra buffs, han säger även att de healar mest av alla klasser, fast jag vet ju att shamaner outhealar dem lätt. :)
Själv tycker jag att priest är bäst. Bra dps + mana regen till gruppen + att dem kan vara jävligt grymma healers.
Jag skulle vilja ha lite info om klasser, skriv hur din drömgrupp ser ut, och skriv även vilken klass du själv är!
Såhär ser jag helst min grupp (är firemage):
Shadowpriest
Restoshaman
Boomkin druid
Elemental Shaman
+ jag, Firemage
Förresten, vilken är den absolut bästa klassen i raid? Alltså overall, vad tycker du?
En polare säger att paladins är bäst eftersom att de ger bra buffs, han säger även att de healar mest av alla klasser, fast jag vet ju att shamaner outhealar dem lätt. :)
Själv tycker jag att priest är bäst. Bra dps + mana regen till gruppen + att dem kan vara jävligt grymma healers.
Bästa klassen i raid overall?
211 personer har röstat