Hejsan, jag går på John Bauer gymnasiet i malmö och vi har ju då en laptop. Nu är det såhär att både WoW och CS är blockat på laptopen och jag undrar hur jag kan ändra så jag kan spela i skolan? Vill gärna ha något att göra på rasterna.
Jag vet att det är möjligt eftersom jag har sett flera i skolan som spelar WoW på sina laptops.
Skit i kommentarer så som "Sköt ditt skolarbete istället" eller "jävla wow nörd" tack..
MVH - Sha0.
Några andra förslag?
#2. Man fick även göra det förr på John Bauer men det var väl antagligen någon som missskötte det och därmed gick det ut över alla på skolan.
Ladda ner yourfreedom, http://www.your-freedom.net tror jag.
Sen laddar du ner sockscap.
Efter att du har laddat ner yourfreedom så måste man registrera sig på sidan för att kunna använda deras servrar, när du är reggad och har startat programmet osv. Så trycker man på start connection och du blir ansluten till en proxy.
Sen startar du SocsCap och trycker "File - New" Och sen letar du reda på wow.exe och sen så ska det bara vara att starta wow genom sockscap och lira =)
Här finns lite info http://www.your-freedom.net/in dex.php?id=90
Dock har jag inte så stor koll på vad dom heter :<
testa google
tack #4
Testade också med FreeCap innan jag fick SocksCap men det funkade inte vidare bra med det.
aha spärrat på ip adresser.. hmm..
yourfreedom som någon sa tidigare.
Det går att lira WoW men Cs kmr inte att funka efterssom det körs genom steam (Det är ngt konstig med steam....)
Sitter på en stationär i skolan och lärarna har blockerat typ allt men haxxor som jag är (hihi) så tanka jag freecap och your freedom.
Iaf tanka jag mIRC också men när jag startar de via freecap står det bara "No proxy servers in use. Please select at least one. Program will be terminated", och så stängs de av...
Jag är ansluten till typ nån tysk server (ems01yourfreedom.de bla bla)
Bytes sent: 550
Bytes received: 3000
Send rate: 0
osv....
Så vad kan problemet va? :)
någon som har senaste versionen som kan ladda upp någonstans?
Bara dra ned hela wow mappen som du har på din dator hemma och lägg in den på din Ipod/mp3 och sedan lägg den på skrivbordet på din laptop allting färdig installerat o bla bla. Så gör vi i våran skola iaf ^^ :)
Blockat med alla möjliga medel, men i teknikklassen så finns det allting ngn nice nisse som kan fixa det snabbt (jag går i 1:n Teknik)