Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hunter gear

Postat av IH8-Fb-cops den 28 Februari 2008, 17:55
20 kommentarer · 93 träffar
Hejsan.

Ganska lång läsning och många frågor. men jag tackar alla för hjälpen!

Bow/Crossbow: Undrar vilken Bow/cross bow som har både bra Dps och bra stats. och om det är någon skillnad om man anväder Bow/crossbow, isåfall vad är skillnaden?

Melee: Samma fråga typ, Vad är mest lönt att använda, 1/2 hand yxa, svärd, och är det lönt och användbart att tex ha en 1hand yxa och ett svärd på samma gång?

Mail gear: Undrar om jag skall välja gear med hög agi och socka med attack power eller bara satsa på Agi både socket och stats, eller med Attack power.

Och jag undrar oxå vilken skill om är bäst för en hunter,

Alltså då menar jag tex: Blacksmith/mining ?

Jag har en lvl 63Hunter just nu och vill ha så bra gear som möjligt i lvl70, eftersom jag älskar at lira med huntern både i pvp/pve så kommer jag satsa stenhårt på att fixa det "Bästa" gearet.

Vill oxå tilläga att jag har dyslexi och ber så mycket om ursäkt för stavfel som förekommer i tråden, och jag ber er snällt att skicka ett pm till mig istället för att komma med onödiga kommentarer.

Tack så mycket för hjälpen och önskar er en trevlig kväll/natt

//Leonana
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..