Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flytta Gubbe

Postat av ahhshiee den 28 Februari 2008, 15:21
5 kommentarer · 51 träffar
Idag fick jag tillbaka min Karaktär från att ha varit scammad i 10 månader, har inte spelat på 10 månader. OCh för några veckor sen då jag försökte logga in gick det inte. så jag skickade ett mail till blizzard supporten, och 2 och en halv vecka senare fick jag tillbaka gubben.

Men till min fasa hadde scammern bytt alla karaktärer till en PVE server.
Jag som förr spelade på SH PVP blev ju såklart arg, och jag ringde då upp blizzard supporten.
Dom sa att det skulle gå att att flytta tillbaka gubben förhoppningsvis. Men problemet är att han sa att gubben skulle bli ressetad från den tiden då jag spelade på SH.
Så all gear som scammern skaffat, dock inte så värst mycket ska tydligen försvinna+Att det inte ger nått att spela innan jag får svar på mitt mail från BLizz.

Nån som vet om det verkligen är så? för han jag snackade med på Telefon sa typ bara kanske

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..