Trött på p12 som klagar på S1 för honor
Jag börja bli lite trött på alla p12 som tror att det är så uber farligt att man kan köpa S1 för honor. Om man nu tänker efter, så fanns HWL gear för honor på S2 tiden. Har man full HWL är det lika lätt/svårt att döda en kille med full S2 som det är för en kille med full S1 att döda en kille med full S3. Det folk inte fattat är att det inte bara är honor sakerna som blivit bättre, utan även arena gearet.
Och nej, det går inte att få full S1 på 1 dag som vissa verkar tro. Spelar du 2h om dagen får du ca 2k honor. S1 kostar ca 90k, det skulle alltså ta 45 dagar om man BARA gör Av.
Det är betydligt lättare att få PVE epix, har gjort kara lite då och då, fått 4 epix på 5 runs (ca 20h)...
Dessutom klagar folk på att man kan få S1 mycket lättare än innan och att deras S1 gear som de fixade från arena inte är värt något.
Vadå, trodde ni att ni skulle kunna sitta och löka på samma gear tills spelet tog slut? Eller ville ni hellre att man skulle kunna köpa S1 gear för 100 arena points per del? Det är fan så mycket bättre att lägga dem för honor än att sänka priset på arena points så markant.
Eller ni kanske ville att S1 skulle kosta densamma och sedan skulle S3 kosta 3 gånger så mycket? Okej.....
allt handlar om att vinna AV max honor på weekend, JAG fixade full S1 på 2 dagar AV weekend <3 print? pm
btw jag har varit över 2k i cyclone så shut it
Drog full S1 samt alla vindicator på en hel AV weekend.
Sen att vissa botar dygnet runt under AV weekend gör det inte spec svårt heller...
Klart att det är skillnad men inte relativt mycket.
du måste väl ha olika marker? eots för vissa vapen t ex.
btw så tar det inte 2h att skaffa 2k honor i av, snarare 1h..
& det är visst mkt svårare att fixa pve epics än gladiator, vilken noob som helst kan få gladiator, det är bara till att installera en bot... :<
och det beror pa din bg grupp hur mycke honor du far
och s1 är överskattat.. l2 BT
SKILLZEN!!
Btw du failar på att skriva meningar med stor bokstav. "Wow" ..... . .. .
Btw lite Off => ngn som vet bildspelet med "Fail"-bilder ? :D ge mig url asap isf Tack på förhand.
Alla torn etc = ~5-600 honor utan weekend
Vilket skulle ge ungefär 2400 honor i timman. Chansen att kunna farma en hel dag på sådana av's är inte speciellt stor, men teoretiskt helt möjlig. Kör man dessutom på en weekend så tror jag det mycket väl är möjligt att dra ihop alla delarna under 1-2 dagar beroende på hur mycket tid du vill lägga ner, men sitter du på lan eller något är 1 dag ingen omöjlighet.
Det jag tror de flesta stör sig på är att, oavsätt hur bra spelare man är så kan man få det dära gearet. Vilket man inte kan få med s2/s3. Men jag måste fråga, är det bara jag som tröttnar på av efter en timme? Så förbannat tråkigt. :)
Det spelar väll ingen roll om dom bara sitter o nöter? det finns ju alltid folk som fortfarande inte förstår ett skit och det lär väll du veta om du spelar pve ( tippar på att din guild progressar ssc men ändå lol ).
Du skriver som en 14åring också, men det kanske du är så jag ska inte klandra dig.
Sluta särskriva och lär dig svenska.
Jag stavar aldrig fel, jag särskriver aldrig. Tack.
Jag spelar inte WoW längre, slutade efter patch 2.4. När jag spelade höll vi på med Kael'Thas.
Jag är 16 år, kk?
Nu när vi har blivit klara med dessa personliga påhopp som är helt orelevanta kanske vi ska fortsätta med diskussionen?
" Det spelar väll ingen roll om dom bara sitter o nöter? det finns ju alltid folk som fortfarande inte förstår ett skit och det lär väll du veta om du spelar pve ( tippar på att din guild progressar ssc men ändå lol )."
Gladi-gearet leder bara till mer bottning, något som blizzard är mot.
Sen ger det folk mycket bättre gear än dem är värda, det är som att sätta in BT-drops i kara så alla kan få det. Men nu är det inte så i PvE, bara PvP