Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så här får det väl inte gå till?

Postat av Poldint den 26 Februari 2008, 17:45
17 kommentarer · 78 träffar
Hejsan alla fridfulla, fragbajtare.

För några dagarsen så kände jag att det var dags för att kliva in i Eye of the Storm för att härja med mitt nyinköpta svärd (two-handed Gladiator sword) som jag har jobbat i en hel vecka för att få. Jag for omkring lite här och var i Battlegrounden och jag försökte hålla mig intill vår enda holy paladin (de andra va Retribution) i raiden, för jag tycker det är så mysigt när de bjuder på Flash of Lights, Blessing of Freedom och dylikt.

Hur som helst, så blev en Undead Female Warlock lite avundsjuk på att jag blev läkt av paladinen så himla smidigt varje gång det hettade till, medans denne oftast inte hann göra mycket mer än att få iväg en och annan Curse of Agony alternativt Curse of Tongue för att sedan bli smekt av en Dwarf Female Warrior. Warlocken, som då också var Battleground-ledare, placerade mig i raidens grupp 8, som bilden nedanför tydligt(?) indikerar.

http://img407.imageshack.us/im g407/6246/grupp8jm2.jpg

Detta led ju i sin tur att jag inte fick paladinens Crusader Aura (20% increased mount speed) när vi skulle rida till ett annat torn, eller någon annan Aura heller för den delen under stridens fortlöpning. Jag bad warlocken att placera mig i gruppen igen, för han ersatte inte min plats med någon annan spelare, utan lät den förbli tom. Han/hon svarade inte ens på tilltal. Jag kände mig rätt maktlös i denna situation och jag hängde inte riktigt med i svängarna när vi avancerade mot ett annat tower, så det slutade med att jag hamnade efter och mötte på massa frost mages, ofta assisterade av resto druider. Mages summonade sina Elementals och Druider kastade sina Roots och innan jag han tänka Spell Reflect så var jag jämnad med marken. (Ni behöver inte klaga på mina skills. Jag vet mycket väl själv att dom är begränsade).

Hur som helst förlorade vi denna Eye of the Storm rundan, varför kan ju ingen säkert svara på, men kan förmodligen tänka sig hur det hade slutat om jag hade fått vara kvar i grupp 1.

Hur som helst söker jag en resto druid för att spela 2vs2 med i Arena, 200+ resilience. Jag spelar inte varje dag, men nötar gärna lite arena några dagar i veckan.

Tack för mig!

Edit: Jag spelar på Shattered Halls, men migration är ju en lösning i dessa dagar så realm borde inte vara något hinder.
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..