1
Hur Mycket?
Postat av Hagbard§1234 den 22 Februari 2008, 22:39
15 kommentarer · 164 träffar
Hejsan. Jag har spelat world of warcraft nu ett tag och funderar på att sälja mitt account. Så jag tänkte att jag skulle fråga här på fragbite om hur mycket mitt account kan vara värt.
Jag har 2x70s - Båda charsen på EU-Sunstrider PvP Realm.
70 Tauren druid.
Han har 3/5 Vengeful kodohide, 2/5 Gladiators Kodo hide.
Alla Vindicators samt veteran ring, imp PvP trinket, PvP MH+OH.
Han har 10924 Hp unbuffed och 1498 Healing.
Resilience: 400
70 BE warlock.
Min warlock har 2/5 Merciless felweave + 2/5 Gladiators Felweave. 11886 hp unbuffed och runt 1k Shadowspell dmg.
Resilience: 241. Han har även hyfsad PvE gear från Karazhan/gruul.
Jag har dessutom en 60 orc warrior på Sylvanas samt en 61 human rogue på Jaednar, båda är PvP servers.
Nu skulle jag vilja veta hur mycket ni tror att jag kan få för mitt account? Har märkt på senaste tiden att det inte är speciellt roligt att spela längre.
Seriösa svar tack.
EDIT: Båda mina 70s har dessutom Epic flying mount. Warlocken har en onyx Netherdrake och druiden har Epic Flight form.
Jag har 2x70s - Båda charsen på EU-Sunstrider PvP Realm.
70 Tauren druid.
Han har 3/5 Vengeful kodohide, 2/5 Gladiators Kodo hide.
Alla Vindicators samt veteran ring, imp PvP trinket, PvP MH+OH.
Han har 10924 Hp unbuffed och 1498 Healing.
Resilience: 400
70 BE warlock.
Min warlock har 2/5 Merciless felweave + 2/5 Gladiators Felweave. 11886 hp unbuffed och runt 1k Shadowspell dmg.
Resilience: 241. Han har även hyfsad PvE gear från Karazhan/gruul.
Jag har dessutom en 60 orc warrior på Sylvanas samt en 61 human rogue på Jaednar, båda är PvP servers.
Nu skulle jag vilja veta hur mycket ni tror att jag kan få för mitt account? Har märkt på senaste tiden att det inte är speciellt roligt att spela längre.
Seriösa svar tack.
EDIT: Båda mina 70s har dessutom Epic flying mount. Warlocken har en onyx Netherdrake och druiden har Epic Flight form.