Hej, jag har bytt mitt acc mot en warrior. Jag lirade rogue innan och har nu fullt epic fury PvE, MS PvP och tank gear. Jag tänkte specca prot och köra som tank då.
Vad jag behöver är en grym prot specc för 10manna och 5manna heroics. Behöver även lite råd, vilka attacker, i vilken ordning osv man ska köra med i heroics. Sunders till cap och hålla den uppe, taunta när man förlorar aggro, revenge när man kan, nån heroicstrike då och då om man har rage över till det. Sen är det väl något mer på bossar osv som gör Crushing attacker? Shield block? Jaja, ni som är erfarna får gärna dela med er :)
Nej jag är ingen eBayer eftersom jag aldrig i mitt liv besökt eBay's hemsida. Nej jag bytte inte med någon random över blocket, utan en nära vän till mig. Och stavfel, påpeka om det gör er lyckligare, jag bryr mig inte tbh :D
Seriösa svar uppskattas!
Edit: Fury just nu och tänkte bara kolla hur mycket hit rating ska man ha för att köra heroics/karazhan? Ligger på 94 just nu men det är väl påtok för lite. Kan byta gems dock o nå ca ~150. Jaja säg vad ni tycker vore rimmligt :) tack på förhand!
Slutar skolan tidigt den dagen =D