Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[Stranglekelp] i LICH KING!

Postat av KHEEJS den 9 Februari 2008, 14:20
49 kommentarer · 231 träffar
God morgon alla människor!

Jag har gjort en stor upptäckt som jag nu tänker dela med mig till din PvE-guild i spelet WoW. Tänk känslan att downa den svåraste bossen i Lich King - först av alla!

Jag skrev för en tid sen med en okänd människa på IRC, och skulle svara okej. Dock hade jag händerna en aning fel på tangentbordet, så istället för 'okej' blev det 'plek'. Plek, jo det låter ganska roligt ;)

Nu idag råkade samma sak hända,

Han : Ska vi göra något?

Jag : plek

Han : eh.. ?

Exakt när det hände så tänkte jag på baklängesord, och var blir plek baklänges om inte kelp? Och det är nu vi kommer till själva grejen, vad är det första ni tänker på när ni hör orden "wow" och "kelp"? Stranglekelp såklart! Det är ett lowlvl herb som behövs till dom allra första healingpotions!

När jag kom på det började jag fundera, om kelp betyder okej, vad betyder isåfall strangle? Det kollade jag snabbt på Skoldatanätet ( http://lexin.nada.kth.se/cgi-b in/sve-eng ) och det betyder Stryper.

Då har jag altså fått fram att med Stranglekelp menas "StryperOkej". Men vad har Blizzard för budskap med det?

Antagligen ska man strypa sista bossen i Wotlk och till hjälp behöver man ett okänt item - [Stranglekelp].

Ni bör vara väldigt väldigt tacksamma över att jag berättar det här, jag gör det för att jag har slutat med World of Warcraft och inte har användning för det otroliga tipset!

Jag uppmanar alla som powerlvlar i herbalism eller ni på lägre lvl att spara era Stranglekelps, man vet aldrig om priserna stiger i Wotlk!

Tack för mig, hoppas ni downar sista bossen i Wotlk först, ha en bra dag!
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..